22 October 2008

~ Sarapan apa harini ???......~

Pagi tadi aku tetiba terajin plak nak buat sandwich sausage.....lepas anak2 aku gi sekolah aku pun start operasi aku....gardenia pun ada sebantal....mayonis ada....

stimkan sausage tu...
pastu lenyek2....
hiris halus bawang besar....
letak mayonis...
letak lada sulah sesedap mata memandang...
tadaaa............


dah nak habis baru terfikir nak snap gambar.....kalau ada tomato lagi cantik sandwich aku ni...



dah siap utk di"ngap" oleh aku dgn member ofis aku yang leka main games....aku lak tgh berfoya-foya kat forum.....




yang tadi tu alas perut waktu pagi...hehehe...
kul 10.30 aku dgn member aku tu tetap gi sarapan......

sebenarnya dia dah belikan aku bfast..aku lupa nak inform dia....
jadi...makan jelah....tapi x habis pun.....


nes o yang dia buat utk aku....hehehe...pemalas betul aku nih...

ni dia nye tapau.....dia kalau tak dapat nasik pepagi aku tak taulah apa jadi ngan dia...hehehe...


0 comments: