22 October 2008

~ Nest tag aku.....huhuhu...~

waduh...waduh.....mcm x de org lain dia nk tag......sadis sungguh nk fikir psl diri sendiri ni.....
setelah penat memerah otak fikir sapa aku.....ni lah hasilnya....


7 Facts About Me!

1. kalau nk kira cincai..aku ANAK TUNGGAL...
kalau kira betul2 aku anak sulung dari 3+3 adik beradik...
tp aku lebih suka bgtau....aku anak sulung dari 3 org adik-beradik....
hehehe......boleh gitu.....

2. degil......tp kalau kena cara pujuk aku....aku leh jadi orang yg paling patuh....

3. mac 2009 genap 13thn aku jd suri hati Mr Safidi....

4. umur aku harini genap 32thn 5bulan 13hari....

5. tak byk ckp kecuali dgn org yg dh kenal rapat.....dulu org kata aku pendiam....
bila dh ada anak.....fuuhhh....tarzan pun kalah...

6. share birthday dengan anak yg bongsu (setakat ni...hehehe)..pandai aku adjust..

7. satu-satunya menantu perempuan yg ada buat masa ni dlm family hubby....hehehe...


Now, 7 Facts about Me, From My Point Of View...

1. paling malas lipat kain.......sampai jadi bukit....& sampai hubby offer nk buat iklan "tukang lipat kain diperlukan"...hehehe....

2. suka mencuba sesuatu yg baru......esp. yg berkaitan dgn kraf...
tp bila dh tau.......selalu "terlupa" yg aku tau buat....

3. eeiii.....x suka betul nk menganalisa diri sendiri......tp sapa yg faham diri kita selain diri kita sendiri kan.....jd...sendiri mau ingat...

4. suka sandal..x suka kasut sarung...sandal tu mesti bertumit sebab aku bukan tinggi pun.....

5. suka buat window shopping.......jalan2 sambil cuci mata....kalau berkenan baru beli selalunya berkenan tp kedekut nk beli.....

6. susah percaya kat orang....lebih2 lagi kalau aku dapat tau yg x elok psl org tu....

7. kedekut senyum....kekadang org kata aku sombong.....camne ek nk senyum bebyk???

0 comments: