22 October 2008

~ Aidilfitri 2008 ~

Rasa macam dh lambat jer nak citer pasal raya ni.....tp aku nak citer jugak.
Tahun ni raya yang paling membosankan....aku cuti dari 27 September sampai 12 Oktober....tp kebanyakan masa aku kat rumah....huhu...

Sebenarnya aku saja ambik cuti extra seminggu....aku dah plan nak puasa 6 sepanjang minggu tu....alhamdulillah selesai dh....walaupun last day puasa tu aku boleh pulak x sedar time sahur... sedar2 dh kul 6.30...sabar jelah....tp teruskan jugak.....nasib baik cuaca redup jer.....

Dan lagi satu penyakit kritikal aku time raya.....tak pernah ingat nak ambik gambar....walaupun tiap-tiap tahun dh plan nak ambik gambar sefamily....tp tiba time tu...sikit pun aku x ingat....sabar betul aku....

Jadi hajat aku nak letak gambar raya kat sini x kesampaian...hehehe....

0 comments: