28 October 2008

~ Sabar jelahhhh.........~

Jumaat lepas anak dara aku, Nabila ikut trip sekolah dia ke Cameron Highland..
Berbakul2 pesan aku...risau ooo.....anak dara aku tu first time join trip sensorang camni....
kalau nak ikutkan......baju 1 beg...pesanan2 aku 3 beg....hehehe.....
Aku siap bekalkan ubat mabuk untuk dia balik nnt.....kalau muntah nnt tak ke haru....
3-4 kali gak aku call adik sepupu aku yang baya dia......


Ahad...kul 7.30 dia call suh jemput kat sekolah.....
nak tengok dia beli apa.........????

2 bungkus teh BOH

3 jambak bunga.....biru ngan hijau tu mcm bunga celup jer....hehehe...

2 bungkus strawberi


yang ni paling aku kelakar.........punyalah jauh pegi....
sayur yang melambak2 kat kedai ni jugak yang dia beli.......
sabar jelah aku.......hehehe...


2 biji kobis
sebungkus cili merah besar gedabak
sebungkus lada benggala merah yg cinonit
2 batang terung kurus
2 bungkus carrot (besar cili dari carrot...)



lepas tu ada lah souvenier2 utk adik2 dia yang 2 orang tu......


bila ada yang tanya....nape dia beli sayur2 tu.....dia leh jawab "sib baik beli...dari tak beli langsung...."
hehehe.....lebih kurang aku gak laser dia nih.....

0 comments: