21 November 2008

~ terima kasih cikgu.....~

setelah sekian lama aku menyevey (ada ke perkataan nih??) skin baru untuk blog aku ni....semalam aku terpikat kat skin ni....
bila dh siap tukar...aku rasa mcm tak lawa lahh.....tp aku mmg minat ngan skin ni....
try edit html ada jadi ada gak yang x jadi2...
tunggu Nest semalam tak online plak...huhuhu...
jadi aku tinggalkan mesej kat AP suh Nest on YM arini...

pagi tadi aku terus terjah dia.....
dan pembelajaran pun bermula....

Hasilnya?????

TARAAAAAAAAAAAAAAAAA................
ini lah hasil yang aku dapat....setelah berhempas pulas memerah otak dan mengecikkan bijik mata meneliti code yang berbagai tu......
hasil tunjuk ajar cikgu NEST....mmuuuahhhhh.......tq...tq...tq....

buat masa ni aku mmg puas hati ngan blog ni....masa akan dtg aku x tau...hehehe
maybe aku akan adjut jerr...maleh nk tukar2 lagi dahh....

0 comments: