27 November 2008


Balik keje petang isnin lepas....aku dengan penuh keterpaksaan...balik naik bas...huhu...maleh tul tp nak buat camne kan.....takkan x balik lak...hehehe
Sampai Terminal 1...aku pi bank kejap...bank-in duit...bahaya pegang duit bebanyak...
pastu macam biasa...kalau lalu kat bookstore...kedai tu mcm ada magnet plak....kaki aku bagai ditarik-tarik suh singgah....hehehe....
hasilnya....aku dh rembat sebijik novel karya Habiburrahman El Shirazy...novelis seberang....novel Ayat-ayat Cinta...
dah lama gak aku carik novel nih.....kat popular dh habis....sekali dh jumpa ni.....aku pun dh 3-4 kali ambik letak....aku beli je lahhh.....
Aku dh dgr lagu tema filem Ayat-ayat Cinta & dh tgk pun filem tu....masa keluar kat TV3 raya lepas....tp bila baca buku....lagi best....
sekarang ni dah nak habis dh aku baca....tak lama lagi khatam lah....
mudah2an aku tak lalu kat bookstore yang ada magnet tu lagi buat masa ni....huhu...

0 comments: