09 November 2008

~ 8.45 ??? huhhhh.......~

Hari Isnin....biasalah....mood nak keje harini ada 25% jerr...
sib baik CC aku keje...kalau x..harus aku dok tercongok depan PC ni dari pagi sampai petang....hehehe

Pagi tadi aku sampai ofis kul 8.45....melampau2 sangat dah aku rasa aku nih...
mana tak nye....masuk kul 8.00 sampai ofis kul 8.45...dah tu kalau reti nak terus buat keje x pe gak...ni tak...sempat aku bermenung-menungan kat meja aku tu...huhu...

Pagi td aku gi keje ngan adik sepupu aku...Along...dan disebabkan dia kembar makanya aku dh terbiasa dengan sesuka hati panggil dia "Along Kem"...hehehe...
itu pun sebab penat aku kejut huubby mintak tolong antar aku....dia buat dekk jer tido...
3 kali aku kejut dia leh suh aku gi keje sendiri....huhh....
Aku pun capai telefon....call makcik aku...nk mintak anak dia tolong hantar aku...tp anak dia tido la pulak......nasib baik yang sorang ni ada lagi.....maka aku tumpang dia gi keje....tanda protes ngan hubby aku tu...menyampah...

0 comments: