01 March 2009

~ Anjung Perpatih - EG ~

hhmmm.....xtvt biasa kat forum....
dh banyak kali aku join EG.....tema EG kali ni Coral yang bagi idea....
dan undi punya undi.....partner EG aku kali ni si Yus....hehehe

mula2 tu dia plan nak handbag.....aku pun nk carik handbag jugak...
tp survey dalam WMC x de yang berkenan pulak.....nak carik kat luar x de masa....
jd kitorg sepakat nak beli kain jer.....leh buat baju raya...hahaha...
carik dlm WMC pun x de yg berkenan.....lagipun x dapat pegang....mcm x puas hati je sbb x tau kain tu macamana kan......

jadi aku pergilah melawat Nagoya Textiles kt Seremban ni.....
aku beli 4 pasang......2 untuk dia 2 untuk aku.....


dua-dua atas ni untuk YUS


yang dua ni pulak untuk aku.....
jadi....
aku dengan Yus partner paling cepat setelkan tugasan kali ni.....yeeeaaahaaaaaaaaa.......

0 comments: