30 September 2009

~ Salam Aidilfitri ~

Diam tak diam dh abih bulan Ramadhan & dh 12 hari kita beraya......hahaha.....baru harini terhegeh2 nk buat n3....sian betul aku nih...

Harini hari pertama aku keje selepas bercuti-cutian 2 minggu dengan alasan "menyambut Hari Raya..." kehkehkeh.....lamo gilos....org lain dh start keje aku masih meneruskan pertapaan kt rumah......

Ramai yg tanya....aku cuti lelama ni nk buat apa...
jwpn aku....NTAH....tp mmg suke ambik cuti raya lelama...

- nk ckp balik kampung......idak le pulak...
kalu balik pun 5 minit jer dh sampai umah atuk aku (tmpt pengumpulan sementara...hehehe). Kalu balik umah parents hubby....lg lah pulak....x smpai seminit...saat2 jer.....kekeke

- nk ckp raya sakan....idak jugak...buleh dikira dgn jari tgn brapa rumah aku pegi....xyah susah payah guna jari kaki lagi....
dh cik abg x kemana aku lagiiiiiiiii lah x kemana....huhuhu...

tp memang tulah penyakit aku bila Aidilfitri dtg.....nasib baik Aidiladha pun aku x terjerumus dlm percutian....hahaha....

anyway....dh 12 Syawal dah pun.....reason2 tu sume dh x laku....
dan aku rasa x lewat lagi lah aku ucap "Selamat Hari Raya" kt korg yg mmbaca blog ni...
kalau ada salah silap, terkasar apa2....maap lah yo....

0 comments: