01 January 2009

~ PD ~

hmmm.......kisah ni sehari slps Hari Raya Aidiladha.....aku cuti hari Selasa tuh..... makcik aku yg ajak Hubby pegi PD.....selalunya kalau aku yg ajak 1001 mcm alasan aku dapat...huhu...

masa kitorg pegi tu pun dh pukul 4 sampai sana......oklah tu x panas sangat...lgpun haritu mendung jerr.....x de lah lari sangat ton kulit aku nih.....hehehe

pegi ramai-ramai ni syok...1 van 2 kereta....ramai tak????

oleh sbb aku yg ambik gambar ni...maka aku x delah dlm gambar.....yg dlm gambar tu...makcik aku......dan budak2 yang ramai tu plak......adik sepupu aku, anak aku, anak buah aku yang suka mengekor mano je aku ngan hubby pergi.....oleh sebab aku ni mcm mak tiri...maka...kalau diorg ikut aku...masing2 takkan byk perangai.....takut kot....ihiikk...

Balik tu.....singgah mengisi perut kat Sate Kajang Hj. Samuri.....kat Batu 4 kalau tak salah aku lahh....

sedap???????? sedapppppppp.....sebab bukan aku byr pun.....hubby yang bayar....hehehe...



aku masih jadi photographer........huhu....
bil yg perlu dibayar.....utk 20 orang makan.....
oleh sebab masing2 sbnrnya dh makan nasik....jd singgah tu betul2 makan sate je lah...
lepas tu singgah kt kedai ni....sebelah tu jer....tp....jalan je.....pusing2....

0 comments: