15 June 2008

:: Pasal hobi pulakk ::

hhmmmm.....camana aku nk tulis ek...

Ada jugak member2 yang kenal aku & dh jenguk blog ni kata aku jiwang....bahasa bunga2..bahasa novel...& macam2 lagi lahhh....
Sebenarnya....semua tu aku copy jer dari novel yang aku baca....pastu edit sikit2....dah siap..
tak de mana aku nak karang semua tu.....lotih...
Aku kan pencinta novel....bila baca tu..kalau ada yang berkenan aku tulis dlm note book aku...kalau jumpa tempat yang nk letak aku letak lahhh.....

Cerita pasal novel ni....setakat ni dah berpuluh koleksi aku dah....sampaikan aku keliru kalau tgk tajuk jer...kena baca sinopsis baru ingat ceritanya camane. Tapi bukan semua yang aku beli....selalunya aku carik favourite novelis...mcm Aisya Sofea, Sharifah Abu Salem, Samsiah Mohd. Nor & Fauziah Ashaari....kekdg jer aku beli novel penulis lain...itupun kalau terberkenan..

Semalam aku baru jer khatam sebuah novel lagi, Biar Rindu Berlalu karya Sharifah Abu Salem.....mcm x caya je...aku baca novel setebal 584 mukasurat tu habis dlm masa sehari jer....itupun sbb tak de gangguan....lekalah aku baca....

Lepas ni kena tunggu minggu depan jer baru aku buleh visit bookstore...hehehe...bahaya....
Kalau pergi sana takde yang menarik perhatian takpe....nnt ada jer novel yang aku berkenan....
jadi....seminggu ni aku rehatkan mata je lahhh.....

0 comments: